fridajosefinenilsson.blogg.se

17.00

Publicerad 2012-12-03 16:59:02 i Allmänt,

Klockan är fem och jag är fortfarande på skolan, snacka om att denna dagen har varit krävande..!
Först svimmade jag nästan på bussen för att det var så mycket folk och inget syre, sen svimmade jag nästan på lucia-genomgången och plus detta måste jag råplugga psykologi när jag kommer hem. Jag vet inte varför jag blir så ibland att jag blir svimfärdig, så mamma och jag får ta ännu ett läkarbesök med mig. Jag tror att jag har varit hos läkaren fler gånger detta året än vad jag har varit i hela mitt liv.

Det är bara att skita i detta och kämpa på, det är snart jullov och på fredag åker jag till Göteborg till min älskade Bella!
Ha en bra dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela