fridajosefinenilsson.blogg.se

30 december

Publicerad 2012-12-30 14:19:04 i Allmänt,

Har precis kommit hem från Center Syd med mamma, bara småhandlade inför i morgonkväll. Skulle egentligen byta mina pumps till en storlek mindre men det fanns inte så vi köpte ett inlägg till dem istället. Sedan köpte jag en enkel tröja från Gina Tricot och ett par nylon-strumpbyxor från Lindex
 
Bella kommer snart, så vi ska åka och hämta henne och sedan åker vi direkt till Emporia eftersom att hon inte har varit där. Där blir det inget shoppande för mig, för mina pengar är helt slut, men jag ska i alla fall köpa en freebra för det måste jag ha till min nyårsklänning. 
 
Nu ska jag gå och fixa i ordning mig, vi hörs senare!
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela