fridajosefinenilsson.blogg.se

Don´t you worry, heaven´s got a place for you

Publicerad 2012-12-11 22:03:24 i Allmänt,

Förlåt, för mitt raseriutbrott igårkväll, men jag var faktiskt väldigt lack. Det visade sig dock att det ändå gick bra att åka skridskor, man har ju kvar lite erfarenhet..haha! Idag har det inte hänt så mycket annars, så jag ska inte tråka ut er med "idag har jag gjort.."- inlägg. 
 
Jag har fortfarande inte visat er vad jag köpte i Göteborg, men jag tänkte visa det i samband med saker som jag kommer att ha köpt i Berlin. Så det visar jag er antingen på söndag eller någon annan dag näst vecka. Jag kommer även att ha med min systemkamera till Belrin och kommer förhoppningsvis ta många fina bilder!
Ha det bra sålänge, så hörs vi i morgon!
puss

Ibland saknar man ju det långa håret (bild 2)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela