fridajosefinenilsson.blogg.se

Förlåt, för världssämst uppdatering!

Publicerad 2012-12-26 18:29:14 i Allmänt,

Nej, nu är det dags att skärpa till mig med uppdateringen! Eftersom att jag inte har uppdaterat på typ två dagar, så tänkte jag gå igenom lite vad som har hänt.
 
Julafton: Startades med öppning av ett litet paket från julstrumpan, som vart en mascara från Elizabeth Arden. Sedan åt familjen en mysig frukost och sefter det stack jag ut och sprang. Sedan fixade jag mig iordning för lagom till Kalle Anka så kom gästerna, bestående av familj och släkt. Julbord vart inget vi missade i denna familjen, så på sill och ägg åt vi sedan oss mätta. När våra magar inte tålde mer kom ingen annan än självaste tomten på besök. Många av er undrar då säkert vad jag har fått i julklapp, så listan kommer här;
  • Keyboard med stativ och mikrofon.
  • Pyjamas, Gina Tricot
  • Parfym, väska och kläder, Hollister
  • "Just the beginning" av Justin Bieber (en bok, alltså)
  • Spotify premium
  • Vanessa, flickan i glaskupan. En bok av Carolina Gynning.
  • Hunter-stövlar och Hunter-strumpor.
Som ni då förstår var detta en väldigt lyckad kväll.
 
Juldagen: En lång sovmorgon stod på schemat och jag låg och drgo mig så länge jag bara orkade. Efter det åt familjen ännu en mysig frukost och sedan gjorde vi som förmodligen halva Sverige också gjorde; tittade på en väldans massa filmer. Jag gick runt i pyjamas hela dagen och såklart började jag spela på mitt fina piano också.
 
Idag: Idag är det annandagen och mamma och jag har varit på Emporia, till er som inte var där; bra val! Det var asmycket folk och för att komma in på Hollister stog vi i en 50 meters lång kö och sedan när vi skulle betala stod vi i kö i 45 minuter! Helt sjukt! Sedan var vi både trötta och hungriga så vi åkte hem och käkade mat från mc donalds. 
 
Detta var då en "liten" resumé av vad jag har gjord idag och de senaste dagarna, ha det bra!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela