fridajosefinenilsson.blogg.se

Glaaaaader

Publicerad 2012-12-07 10:25:33 i Allmänt,

Idag är jag så sjukligt glad, dels för att blodprovet gick bra hos läkaren (brukar nästan alltid svimma, men det gjorde jag inte denna gången) och dels för att snart bär mitt tåg av till Göteborg!! Det ska bli så himla kul, förrutom att jag ser på vädret att det är nästan -17 ° där och min jacka är inte såå tjock, men det får väl gå! Tips: Om ni vill ha en tjock och varm vinterjacka, köp inte de som är från Hollister (inte den jag har i alla fall!). Den funkar till -5 ungefär, men inte kallare!

Nu ska jag gå och titta så att jag har fått med allt i min lilla resväska, jag uppdaterar antagligen mer på tåget eftersom att det ändå är tre timmars resa!
Ha det bra så länge! 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela