fridajosefinenilsson.blogg.se

Hallo, ich bin jetzt zuhause!

Publicerad 2012-12-16 21:34:18 i Allmänt,

Har nästan precis blivit klar med att packa upp alla min saker och har fotat de nya som jag självklart lägger ut här i detta inlägget. Vi har haft det väldigt trevligt och mysigt i Berlin, med massa god mat och shopping, men även en trevlig liten rundtur på en buss. 
 
Shoppingen var, som jag redan visste, fantastisk. Vi var inne på Ka De We, där det i princip endast finns märken, men där var också en väldigt mysig atmosfär, nu hade vi kanske lite otur att komma precis i slutspurten av julhandeln, men det var ändå väligt fint dekorerat med fint julpynt. På vägen tillbaka till hotellet fanns det hur mycket bra butiker som helst, till exempel som; Zara, Urban Outfiters och Berschka. Men även de vanliga butikerna vi har hemma, som; HM, Vero Moda och Mango, men i dessa affärer finns det de kläder som inte än har kommit till Sverige, så även fall man går in på HM känns det som om det är någon helt annan butik. 
Shopping;
  
 
  
 
 
 
 
 
 
 
1-2: Jacka/kappa, HM, 250 kr (rea)
3-4: Kavaj, Zara, 790 kr
5-6: Shorta, Zara, 290 kr
7-8: Parfym, Boss, 550 kr (köpt på båten) 
9-10: Puderborste & Nagellack, DM (kommer inte riktigt ihåg vad det kostade, men det var inget dyrt, DM är ett väldigt billigt märke inom hudvård och sådana småsaker som finns i Tyskland, tips!)
11: Blondshampoo/balsam, Balea (DM), 14 kr/st och Rengöringskräm. 
 
Som ni ser så lade vi ner ganska mycket tid på shopping! 
Nu ska jag nog dock gå och lägga mig, för jag är helt slut!
puss
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela