fridajosefinenilsson.blogg.se

Julklappar och sådant!

Publicerad 2012-12-17 21:57:34 i Allmänt,

Jag vet inte om er, men jag har i alla fall haft ganska svårt med att hitta julklappar till farmor och farfar, och mormor och morfar. Jag har gått runt och tänkt på massa saker men inte kommit fram till något bra. Men nu när jag var inne på HM för ett tag sedan så såg jag att de hade, ändå ganska snygga halsdukar till män, för halva priset och då slog jag till! Jag köpte en grå halsduk till morfar och en vinröd till farfar. Till mormor köpte jag ett par jättesöta vinröda vantar och till farmor ett flätat och stickat pannband. Så enkelt kan det vara, bara något litet som man ändå behöver och kan använda. Till mina närmsta familjemedlemmar kan jag tyvär inte skriva vad jag har köpt, för man vet aldrig om de tar en titt in här någon gång. 
 
Jag kan också passa på att berätta att jag nog kommer att köpa en ny nyårsklänning, eftersom att den jg tänkte ha hade min kompis Bella också köpt, så det blev ju lite tokigt! Men sånt händer ju! Så jag tänkte nog på en klänning från Whoops, som finns i en jättefin färg!
Hittade ingen enskild bild på den, men det ä'r den blåa i mitten! Hoppas den inte sitter för tight bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela