fridajosefinenilsson.blogg.se

Katedralskolan...

Publicerad 2012-12-05 11:41:04 i Allmänt,

HAHA, så sjukt alltså! Jag har endast en lektion idag och den börjar tre och är till tio över fyra. Rätt så skönt ändå, så det är bara att sticka in dit och ha en tyska-lektion, som brukar gå relativt fort och sedan sticka hem igen. Mysigt nu när snön faller som en riktig skur ute. 
 
Annars händer väl det inte så mycket idag, tänkte fixa lite med tyska-glosor eftersom att vi har prov i nästa vecka. I morgon är det en lite roligare dag, först går jag i skolan som vanligt, men slutar 12.20 och har en lång håla efter det. Sen vid två har vi någon filmfestival, för alla ettor som har gjort en minifilm på en minut. Sedan efter skolan ska jag på procivitas julmässa, för min bror har ett sånt företag med några andra, så ska stödja dem lite!
Sen måste jag nog packa också, för på fredag bär det av till Bella! Puss, på dig om du läser detta! hihi!
Nä, nu ska jag nog gå och ta tag i mig själv lite! 
Ha en bra dag!
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela