fridajosefinenilsson.blogg.se

Lussevaka

Publicerad 2012-12-12 18:41:53 i Allmänt,

Idag har det varit en lång dag i skolan och slutade inte förrän 17.30, för att vi hade lucia-genomgång. Så nu är jag ganska trött och har lite huvudvärk efter allt sjungande. Men snart måste jag ta tummen ur och stryka mitt lucialinne eftersom att jag ska iväg ikväll/natt för lussevaka! Det är på sf bio där man ser tre filmer som börjar halv tolv och sedan slutar det runt 5-6 i morgonbitti. Det enda som oroar mig lite är väl att vi ska samlas sju i morgon och gå lucia, så jag hoppas att man är ganska pigg ändå. Annars får man väl gå och handla kaffe någonstans, haha!
 
Nä, nu ska jag börja stryka..åh det är det värsta som finns (en fet credd till min mamma som får stå ut med det dagligen!!) 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela