fridajosefinenilsson.blogg.se

minne som en guldfisk..

Publicerad 2012-12-04 21:56:23 i Allmänt,

På något sätt fick jag för mig att jag hade bloggat idag, men tydligen inte. Idag har det varit en ganska tuff dag, i skolan framför allt. Vi hade psykologi-prov det första som hände på morgonen och direkt efter det hade vi simning, det är inte så att jag tycker simning är tråkigt, men det är så drygt när det är kallt och ruggigt när man ska byta om till bikini liksom(?). Sedan har det bara varit en allmänt trög dag, men tisdagar är bara något sådant som man måste ta sig igenom. I morgon har jag bara två lektioner, alltså börjar vi 14.00 och slutar 16.10, kan tänkas vara jobbigt att hålan kom på morgonen, man hade ju hellre slutat tidigt. Men jag tycker faktiskt att det var skönt, för ibland måste man få chansen att sova ut mitt i veckan. 
 
Ha det bra, så hörs vi i morgon!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela