fridajosefinenilsson.blogg.se

Nagelfix

Publicerad 2012-12-06 15:28:20 i Allmänt,

Har precis målat naglarna, med ett superfint nagellack från HM. Jag tycker det är riktigt svårt att måla naglarna sådär riktigt snyggt, inget utanför och inga små klumpar mitt i alltihopa. Men naglarna brukar ändå bli snyggare efter ett par dagar, med nagellack för då har det lilla som kommit utanför försvunnit. Nä, nu ska jag sluta skriva om mina naglar och fortsätta med vardagligheter.
 
Idag slutade vi tidigt pågrund av en massa håltimmar och åkte direkt hem. Jag har faktiskt inte gjort så mycket sedan jag kom hem, har börjat packa lite till i morgon, tittade på dagens avsnitt av julkalendern (riktigt bra är den ju!) och målat naglarna. Ikväll vid 18. ska mamma, pappa och jag åka in till ProCivitas julmässa och "heja" på min brors företag. Så det ska bli kul, jag kanske till och med träffar några Malta-girls där! 
Ha en fortsatt bra dag!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela