fridajosefinenilsson.blogg.se

Tjenixen Trixen!

Publicerad 2012-12-01 17:18:14 i Allmänt,

Idag ahr det varit en sådan där mys-lördag. Jag har inte gjort speciellt mycket mer än att tittat på julkalendern, pluggat och bara tagit det allmänt lugnt. Sen kom jag på att min bloggning inte har varit på topp, de senaste dagarna, så jag tycker att det är dags att börja uppdatera som jag gjorde i början, jag ska försöka i alla fall. Men som ni kanske förstår kommer mitt skolarbete i förstahand. 
 
Sen kom jag på att jag har ju gjort min önskelista, som ni också ska få se eftersom att det är första december idag. 
* Hunter-stövlar, med tillhörande strumpor.
* Keyboard
* Primeboots
* Hollister parfym
* Mikrofon-set
* Odd-Molly lovely knitted
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela