fridajosefinenilsson.blogg.se

Too close

Publicerad 2012-12-23 00:21:31 i Allmänt,

Det finns inga bra urstäker till varför jag inte har bloggat så effektivt de senaste dagarna, jag har bara inte haft tid helt enkelt. Men tänkte slänga in ett inlägg nu inann jag går och lägger mig. 
 
De senaste dagarna har bestått av trevliga människor, julhandling, träning och inte så mycket sömn, så nu tänkte jag tillåta migsjälv att sova hur länge jag vill i morgon. Dock måste jag in till stan för att handla den sista julklappen till pappa och sen ska jag städa hela huset inför julafton, eftersom att vi ska fira julafton hemma. Det ska bli så mysigt med julafton, tycker jag, det känns som om det var flera år sedan jag firade jul på ett ordentligt och traditionellt sätt. Jag har nämligen varit i Thailand många jular de senaste åren.
 
Nu är det faktiskt dags att sussa sött!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela