fridajosefinenilsson.blogg.se

D-daaag

Publicerad 2012-11-20 22:28:22 i Allmänt,

Kom ju på att jag har D-dag i morgon, så himla skönt! Är dock inte säker på vad jag ska göra än..
Jag ska i alla fall ut och spring innan frukost, tänkte jag. Sen tänkte jag cykla ner till centrum och sola lite, så man känner sig lite piggare och fräschare i detta vinterland. Jag tänkte också titta igenom vad vi har till historia-provet nästa vecka, så det inte blir så stressigt som jag alltid brukar få det. För jag är en typiskt sån människa som skjuter fram allt och det är fett irriterande, varför kan jag inte bara börja plugga i tid? Ja, det har jag frågat mig ungefär tusen gånger, men kommer aldrig fram till något vettigt svar. 
 
I morgon ska jag i alla fall sova riktigt länge, bara så att ni vet! haha!
Sen att jag längtar otroligt mycket till julen är ju en annan femma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela