fridajosefinenilsson.blogg.se

Fredag i morgon!

Publicerad 2012-11-08 20:49:22 i Allmänt,

Bara ifall att ni inte visste det liksom. Nej, men det ska bli riktigt skönt med helg, eftersom att jag inte hade en enda sovmorgon på lovet så ska det blli skönt att få sova ut lite! Min helg är ganska så fullspäckad;
 
  • Fredag; Börjar 10.05 och slutar 11.25. Sen blir det att ta en fika med en vän på espresso house (standard), efter det tänkte jag ta med till butterix och köpa ett par djävulshorn eller liknande, för att jag ska på maskerad-fest på lördag. På kvällen är det lite osäkert, men kanske så blir det bio, men får se lite.
  • Lördag; Sova, förhoppningsvis får jag en liten runda på Emporia och på kvällen blir det PARTY ALL NIGHT!
  • Söndag; Först ska jag försöka få ut pappa och övningsköra med mig, vilket förmodligen kommer att ta ett tag. Sen ska jag nog hälsa på mormor och morfar eller något, det var längesedan nu. 
 
Så ser min helg ut på ett ungefär, men antagligen så blir det inte alls sm jag tänkt mig, haha!
Trevlig helg, mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela