fridajosefinenilsson.blogg.se

Go` kväll!

Publicerad 2012-11-13 21:33:21 i Allmänt,

Här kommer lite godnatthälsningar från en helt slut tjej. Kom hem idag vid fem, sen vart det träning och nu sitter jag i min säng och orkar inte röra en fena. I morgon blir det en liten "vilodag" för min del i alla fall, börjar 10.00 och slutar 14.40, ganska skönt! Ingen träning heller så det får bli lite av en pluggdag. 
 
Annars då? Jo, inte mycket händer här i Lomma, förhoppningsvis så ska jag hitta på något skoj till helgen. På fredag så kanske det blir bio, lördag blir det att ta det lugnt och på söndag ta det ännu mer lugnt, haha! Nä, dessa så kallade planer brukar inte hålla så bra. 
Nä, nu ska jag titta klart på 90210 sedan blir det sängen, ha de fett bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela