fridajosefinenilsson.blogg.se

Haha, mitt liv..

Publicerad 2012-11-20 18:46:39 i Allmänt,

Jag måste bara be om ursäkt för den fruktansvärt konstiga bilden ni fick i gårdagens "gonatt-inlägg". Nej, gud, nu är det dags att ta tag i mig själv och börja skriva lite ordentliga inlägg.
 
Idag har det arit en lång dag i skolan, så har egebtligen inte varit hemma så länge. Men direkt när jag kom hem så plcoakde jag upp gitarren och spelade en liten truddelutt, det känns som om allting blir lite lättare när jag får sjunga och spela gitarr. Till exempel om det har varit en lång och jobbig dag i skolan (som idag), så räcker det med att jag klinkar lite på gitarren så kan jag lägga det bakom mig. Jag tror att det är väldigt viktigt att ha något sådant, det behöver ju inte vara att just spela gitarr eller sjunga, utan det kan bara vara att få försvinna in i en bra bok eller kanske ta en springtur, något som man trivs med och tycker är roligt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela