fridajosefinenilsson.blogg.se

Hola meine Freund!

Publicerad 2012-11-12 21:30:06 i Allmänt,

Nu känner jag att jag är på ett lite piggare humör, vilket är lite konstigt eftersom att jag sitter med ett lindat knä i sängen och går som en säl. Men, förövrigt har jag haft en ganska eller rättare sagt, väldigt lugn dag. Dagen började med kör och slutade lektionen efter som var historia. Sen stack jag hem och hade mattemys i en och en halvtimme, wihoo! Sen vart det träning som gällde och nu sitter jag i sängen med ett lindat knä, klumpig som man är. Aja, i morgon är det tisdag (haha, no shit) = en lång skoldag, vilket verkligen tar på i alla fall mina krafter (som jag inte har så mycket av för tillfället. 
 
Härmed, säger jag godnatt, eftersom att jag snart kommer att gå och lägga mig, är nämligen helt slut!
summer paradise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela