fridajosefinenilsson.blogg.se

just a small-town girl

Publicerad 2012-11-17 16:43:23 i Allmänt,

Tjena bloggen!
Har precis kommit hem från Emporia, fick inte någonting med mig hem vilket är väldigt olikt mig. Men man får tänka att jag sparade mina pengar till Berlin istället, som jag, mamma och pappa ska åka till i December. Mn bror brukar inte vilja följa med på sådana småresor. Nu är jag i alla fall helt slut och känner mig lite småsjuk, men ska ändå snart pallra mig iväg till duschen och sen ska min familj bort ikväll. 
 
Jag var ju på bio igår med några vänner vilket vart jättemysigt, vi åt först på Burger King och sen såg vi på Breaking Dawn, den var riktigt bra! Om jag får bestämma så tycker jag att denna var den bästa av alla. Många tyckte ju att Rennesme ser väldigt datagjord ut när hon var bebis och visst, det gör hon, men inte så exremt som alla säger. Jag tyckte att hon var supersöt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela