fridajosefinenilsson.blogg.se

Klippa kort..?

Publicerad 2012-11-29 21:53:39 i Allmänt,

I morgon är det så att jag ska klippa mig och jag har funderat på att klippa kort. Alltså, inte kortkort men kanske lite längre än axlarna. Jag hoppas verkligen att det blir bra och att det blir så pass långt ändå så att jag kan sätta upp det i någon snygg frisyr utan att allt bara havererar. Men chanser måste man våga ta i livet, och det är i alla fall inte jag speciellt bra på. Så därför tänkte jag bara; Amen, skit samma, det blir som det blir och det blir säkert snyggt. Så det får man ju hoppas på också..!
 
Idag har jag haft en jättemysig dag. Morgonen började med en superhärlig frulle med bästis, sen åkte jag och mamma in till skolan och hade utvecklingssamtal och sedan åkte vi vidare till Velingeblomman. Det var supermysigt. Jag fick med mig lite ljus och lite jul-saker hem och har precis julpyntat hela mitt rum. Det är så fint, jag har tänt en massa ljus också. Längtar otroligt mycket till julen och härliga december. 
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela