fridajosefinenilsson.blogg.se

Söndag, jao

Publicerad 2012-11-25 21:31:22 i Allmänt,

Idag örd et söndag och jag har inte gjort något mer än att plugga Historia, Imperialismen. Inte det som jag skulle göra i resten av mitt liv, om jag fick välja, men det finn just nu inte så mycket att göra. I morgon bär det av till en ny vecka (med nya möjligheter, och bla bla bla...) . Det är i alla fall kör i morgon, vilket ska bli kul, i och för sig så övar vi stenhårt till Lucia, som det faktiskt inte är så långt kvar tills nu. Det ska bli riktigt mysigt att gå lucia-tåget, vi ska inte bara gå på skolan utan även på barnsjukhuset i Lund. Dagen efter lucia, alltså den 14 December ska min familj åka till Berlin vilket ska bli rikigt kul, det är så härligt att göra sådana små-resor.
Längtar som in i bänken tills nästa helg, för då blir det jul-pynt som gäller!
 
Ha en bra vecka!
Här kommer en pepp-bild inför veckan! haha..
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela