fridajosefinenilsson.blogg.se

The party last night were too crazy to remember correctly

Publicerad 2012-11-11 13:21:10 i Allmänt,

Tjena, kompisar!
Min gårdag var mycket superbra. Dagen började med att jag och mamma tog en liten sväng till Emporia, bara för lite småmys och för att jag skulle handla en farsdag-present. Till pappa köpte jag tre par strumpor från MQ i höstens olika färger, eftersom att han alltid lånar min brors. Till mig själv handlade jag en enkel T-shirt från Hollister och även en body mist där ifrån. 
 
Jag vet också att min uppdaterig har varit bedrövlig sedan jag kom hem från Tenriffa och jag ska verkligen försöka att förbättra mig på den fronten. 
 
Så såg jag och min kära vän Johanna ut i går. "En papaya cocnut" HAHA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela