fridajosefinenilsson.blogg.se

Gadmorgon

Publicerad 2013-04-28 11:00:58 i Allmänt,

Jag har nästan precis vaknat och ligger fortfarande kvar i sängen och gosar lite. På helgen kan jag verkligen inte gå direkt upp ur sängen, jag måste ligga kvar minst en timme, haha! Snart kommer mamma och pappa hem med frallor och det ska bli gott, för jag är ashungrig och har typ varit det hela natten. Känner ni också så ibland? Om man typ vaknar mitt i natten och är helt hungrig, jättekonstig känsla.
I alla fall, i dag ska inte göra så mycket, jag ska försöka plugga lite matte men mestadels ska jag bara försöka ta det lugnt och bli helt frisk (Jag vart sjukt nästan hela förra veckan, om ni missat det.). 
 
Hörs senare, byyyyyeeee!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela