fridajosefinenilsson.blogg.se

ÄNTLIGEN LOV!

Publicerad 2013-02-15 14:29:52 i Allmänt,

Nu är det lov och jag är såå lycklig!
Idag har det varit en ganska vanlig dag i skolan, inte hänt något sådär speciellt. Men igår hade vi riksdagsrollspel och det var jättekul, men tyvärr gick det inte så bra för mitt utskott, men vi hade ändå roligt och det var väl huvudsaken. Det var ju även alla hjärtansdag igår, inget som jag märkte av dock, men jag kände ändå för att ge mamma något extra fint så jag sprang in i en affär och köpte en bukett tulpaner och en ask geléhjärtan. Jag fick faktiskt en liten allahjärtans-present av mamma också, en fin rosa-färgad tröja och en sån metallsak man har i håret och sen sist men inte minst fick jag en ros av min bästa friendo, så gulligt!
 
Nu ska jag i allafall iväg till gymmet, sen ska jag laga mat till el familio!
Ha ett bra lov!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela