fridajosefinenilsson.blogg.se

Confessions

Publicerad 2013-02-10 12:14:23 i Allmänt,

  • Jag är en av de, kanske 2 % i världen, som inte gillar pizza.
  • När någon sätter sig i min säng, när den inte är bäddad, blir jag otroligt äcklad.
  • Om jag inte sträcker mina lakan innan jag går och lägger mig, kan jag inte sova. 
  • Jag är otroligt kräsen, jag äter inte "vanlig" mat som, spaghetti och köttfärssås, pizza, kötbullar och makaroner, kokt potatis (listan kan göras lång).
  • Sjunga, spela gitarr och piano är något som jag brinner för.
  • Jag har en youtubekanal där jag har lagt in en video där jag sjunger på nians skolavlutning. 
Där blev ni kanske lite klokare på vem och hur jag är, hoppas det hjälpte er lite på vägen att lära känna mitt personliga "jag". 
Ha en bra söndag!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela