fridajosefinenilsson.blogg.se

Ullared

Publicerad 2013-02-19 23:06:29 i Allmänt,

Hihi, ska till Ullared i morgon, därav rubriken. Det ska bli mysigt, för det är bara mamma och jag som ska åka dit. Vi tar en liten roadtrip hon och jag, vi åker ganska tidigt eftersom vi helst inte vill stå i kö så vi kör nog iväg runt halv sex i morgonbitti, vi köper frukost påvägen dit. Jag älskar att göra sådana små utflyckter med min mamma, det blir en sådan mysig grej fast det inte är något jättespeciellt. Min mamma är verkligen den bästa mamman man kan ha (jag tror säkert också era mammor är det för er), men min mamma och jag har en väldigt speciell relation och det gör henne till min förebild och bästa vän. Hon ställer alltid upp när jag behöver henne och tar sig alltid tid att prata om det är någonting, jag kan verkligen prata med henne om allt, det skulle nog inte finnas någonting som blir pinsamt mellan oss när vi har ett samtal. Min mamma är superwomen!
Tillbaka till Ullared, haha! Nä, men det ska som sagt bli supermysigt och eftersom vi kommer att vara borta så blir det nog ingen superbra uppdatering, men jag kanske hinner slänga in ett litet inlägg så håll utkik ändå!
Ha en fortsatt bra kväll och en bra morgondag!
puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela