fridajosefinenilsson.blogg.se

Waddup!?

Publicerad 2013-02-08 19:26:01 i Allmänt,

Hej på er!
Just nu står jag och lagar tacos till min underbara familj, gott! Har varit i skolan idag som vanligt, dock hade vi väldigt många håltimmar, så jag hade bara två lektioner idag. Sedan stack jag med några vänner till donken för vi var ashungriga. Efter det drog jag och en annan vän till gymmet och körde och nu står jag lagar mat. 
Ikväll har jag inga planer, utan det blir bara att softilera för min del. 
I morgon ska en, kanske två, tjejer från min klass på middag, tänkte laga min berömda pasta..haha! Okej, den är inte berömd men ville bara skriva så för det lät lite fancy. 
Vi hörs kanske senare, men annars förmodligen i morgon!
puss
En liten ful bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela