fridajosefinenilsson.blogg.se

5e december

Publicerad 2013-01-04 16:45:17 i Allmänt,

Åh, vad jag är sugen på att åka till Thailand! Jag vill bara hoppa på ett flyg och åka iväg, det känns konstigt på något sätt att ha vairt hemma över jul och nyår i år eftersom att vi vanligtvis brukar fira i Thailand. Jg behöver värme och sol för att må bra, annars känns allting så trist och grått, någon som håller med mig? Det hade varit så härligt att kunna å runt i bikini, ta en god lunch på stranden med utsikt mot havet och vakna upp med solstrålarna i sitt ansikte. 
 
I alla fall, så vart jag och mamma på bio igår, filmen var väl ganska bra. Den var rolig och sådär lagom mysig, kanske ingen film som jag skulle titta på flera gånger, men det är film som man ändå bör ha sett. När jag kom hem var det bara att byta om och pallara mig iväg till träningen, jag har ändå varit ganska flitig under lovet tycker jag. Jag har väl inte tränat ihjäl mig, men ändå ett par gånger i veckan. Fotbollen har ju dock haft uppehåll, men jag har varit ute och sprungit och gått på friskis-pass.
 
Idag har jag inte gjort någonting, utan sovit länge och tittat på film, har bara vilat upp mig inför i morgon eftersom det är cup. Förvänta er därför ingen super-uppdatering, men jag ska ändå försöka mobilblogga lite om hur det går. 
Ha en bra fredag!
puss
Thailand, förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela