fridajosefinenilsson.blogg.se

Godmorgon!

Publicerad 2013-01-21 07:58:31 i Allmänt,

Ska sticka iväg till skolan snart, tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg först. Igår glömde jag ju bort att blogga helt, så jag tänkte bara sammanfatta gårdagen lite. För det första sov jag kanske till elva, sedan åt familjen en lång och mysig frukost. Efter det pluggade jag lite grann och sedan vid halv fem stack jag iväg och tränade. Det blev sådan här fuego-dans, det var väl kul att ha testat på, men jag kände inte att det gav någonting eftersom att jag är ganska dålig på allt vad dans heter! Så jag och Ellinor, vi gick in på gymmet efter dansen och körde lite styrka där i ungefär 40 min, sedan duschade och bastade vi och sen stack vi hem!
 
Idag händer inte så mycket, dock har jag sovit sjukt dåligt inatt och kommer därför inte orka göra så mycket. Jag har ju egentligen träning, men jag har ett matte-prov som jag måste plugga till, sen är det även svinkallt ute, brr!
Nä, nu ska jag gå och göra mig i ordning!
Ha en bra måndag!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela