fridajosefinenilsson.blogg.se

Godnatt

Publicerad 2013-01-14 21:49:36 i Allmänt,

Herregud, vad trött jag är! Jag ska nog krypa ner i min mysiga säng och sova strax. Hoppas allt är bra med er, för med mig är det bra! Börjar dock bli ganska stressad över alla inlämningar och prov som ska vara inne om två-tre veckor, det kanske är väldigt lång tid för vissa människor, men jag är en person som skjuter fram verkligen allt till sista minuten då jag sitter och jobbar ihjäl mig. Men idag har jag i alla fall börjat på matten, eftersom vi har ett stort prov om tre veckor, ja, jag har väldigt svårt för matte och behöver tre veckor på mig för att få in allt i huvudet. Haha, så deppigt detta inlägget blev helt plötsligt. 
Nu är jag verkligen astrött och ska nog gå och sova, ha en bra tisdag i morgon! För min lär inte bli så bra.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela