fridajosefinenilsson.blogg.se

Gott nytt år!

Publicerad 2013-01-01 22:45:59 i Allmänt,

Tänkte titta in och hälsa ett got nytt år till er läsare. Idag är jag däremot väldigt sliten efter gårdagens partaj, kvällen började hos Isabelle med en fin middag med fina människor. Efter det drog jag och Bella in oss till LUnd för fortsättning av nyårsfirandet. När klockan sedan närmade sig tolv, så pallrade vi alla oss ner tillLundagård, där fyrverkerier sprödlade från höger till vänster.  Det var en väldigt fin dag i alla fall, dock hoppas jag på att fira mitt nästa nyår i Thailand, när man är där känns allt mycket enklare, inget strees med klänningar och skor, och hitta fester hit och dit. 
 
Hoppas du oh har haft en rikigt fin nyårsafton, och jag önskar dig ett härligt nytt år!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela