fridajosefinenilsson.blogg.se

Inför träningssäsongen

Publicerad 2013-01-06 21:02:00 i Allmänt,

Idag åkte den största delen av familjen iväg till Nova i sista minuten innan de stängde. De skulle nämligen köpa träningsskor och jag skulle köpa nya benskydd. Som vanligt så blev det lite mer än beräknat, haha! Jag kom även hem med ett par band runt benskydden som man använder istället för tejp (dock väldigt välbehövligt), en ny sport-bh och ett par träningsshorts. Dock vart sport-bh:n och shortsen på rea (plus, har jag tittat på båda plaggen ett bra tag, jag har också det matchande linnet till sport-bh:n) så jag tyckte att det ändå vart bra köp! Shortsen är lite kortare än vad vanliga också, jag tror de är till för sommaren och inomhus nämligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela