fridajosefinenilsson.blogg.se

Lördag

Publicerad 2013-01-26 14:36:15 i Allmänt,

Idag är det lördag och jag känner mig nästan helt frisk, det är bara lite förkylning kvar, så det är skönt! Mamma och jag har precis kommit hem från Nova, vi var och gjorde lite ärenden. Vi skulle bara köpa en duk, men de som känner mig och min mamma så blir det inte riktigt så. Vi, eller jag, kom hem med ett par svarta byxor från Dr.denim och en tröja från Femme. 
//Dr.denimbyxor, 399 kr, Carlings//Femmetröja, 500 250 kr, Spiritestores//Voluspaljus, 100 kr/st (tror jag), Spiritstores//
Sedan bestämde jag mig för att ljusa upp mitt rum lite, så genom att byta ut alla mörkare kläder från min klädhängare mot alla min ljusa, så fick mitt rum sig lite fix!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela