fridajosefinenilsson.blogg.se

That´s when we uncover

Publicerad 2013-01-09 18:57:44 i Allmänt,

Tjena, bloggen! Ledsen, att jag inte varit speciellt närvarande på bloggen de senaste dagarna, men skolan och rutinerna har satt igång nu, så jag får väl skylla på det.
 
Idag direkt efter skolan stack jag och mamma iväg till friskis och körde ett spinning-pass, riktigt hurtigt! Sedan dess har jag inte gjort så mycket. Alltså, saken är den, att jag går i skolan väldigt länge oftast till runt fyra och sen tränar jag. Det är därför svårt att hitta ämnen till bloggen, som är intressanta för er, det är ju inte så roligt om varje inlägg ser likadant ut. Därför tycker jag att ni kan kommentera lite vad ni tycker om att läsa. Träning? Kläder? Skönhet? Mode? YOU NAME IT! 
Ha det bra!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela