fridajosefinenilsson.blogg.se

Träning

Publicerad 2013-01-02 22:42:47 i Allmänt,

Det är något jag verkligen känner för att komma igång med detta året. Jag vill vara flitig och träna alla tre dagar i veckan, kanske något friskispass då och då, och sedan även när serien drar igång så spela matcher. Men det är ju lättare sagt än gjort. Jag är en sådan människa som måste ha motivation till allt jag gör och om jag inte har det så bara struntar jag i det. Det är dock väldigt negativt eftersom att jag ganska sällan hittar motivation till träning, skolarbete etc. Men det gäller bara att ta tummen ur och göra det, till sådant här finns det inga ursäkter. Nu ska jag inte sitta och lova en massa och sedan bara skita i det, så jag sätter nog punkt för det nu.
 
Annars har jag precis kommit hem från träning, det blev lite spontant, men kul att så många ville vara med ändå! Vi tränade inomhus ikväll för att vi ska spela cup på lördag, det ska bli riktigt kul! I morgon har jag inga större planer, eller jo, jag ska på bio med mamma, vi tänkte se den där "Sune i Grekland, all inclusive". Hihi, så det ska bli skojj!
 
Vi hörs i morgon!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela