fridajosefinenilsson.blogg.se

Hey guys

Publicerad 2013-07-01 23:41:21 i Allmänt,

Okej, det var ett tag sedan, hoppas ni fortfarande hänger kvar! 
Ja, nu är det sommarlov, det som man har väntat på ända sedan det förra sommarlovet tog slut, och än sålänge har väl mitt sommarlov varit bra, vädret suger ju ganska mycket men man får försöka hitta på saker ändå.
Här är några saker som jag brukar göra när jag är fullkomligt uttråkad, på en regnig sommarlovsdag:
  • Belöna dig själv med en manikyr och måla dina naglar i en fin somrig färg, även fall vädret inte tillåter det!
  • Organisera din garderob, om du är tjej, som jag, bör du ha samma problem!
  • Rensa på ditt rum och i gamla lådor som står i dina hyllor, onödigt skräp ska UT!
  • Prova på ett nytt instrument eller spela något du kan!
  • Baka eller laga en god middag åt din familj! (Uppskattas alltid)
Hoppas du får nytta av någon av dessa saker, min mest gjorda sak på denna listan måste nog vara att måla naglarna, innan sög jag verkligen på det men med mycket övning så har jag faktiskt (!?) blivit bättre!
 
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela