fridajosefinenilsson.blogg.se

Tjenixen trixen

Publicerad 2013-07-03 11:29:33 i Allmänt,

Nu har mamma  börjat sin semester vilket är väldigt mysigt, idag kom hon till exempel in med frukost på sängen, men med tanken på att hon kom in på mitt rum klockan tio gjorde mig inte lika glad då jag har fått lite sovsvårigheter på senaste tiden och somnade vid klockan två inatt. Men jag älkar henne ändå!
 
Idag har jag mycket att göra, först nu ska jag hoppa in i da shower och såntdär, sedan ska jag och mamma fika hos mormor och morfar, efter det ska jag direkt hem och packa det sista för klockan halv fem bär tåget av till Åhus där vi ska spela Åhus beachsoccer som ska bli askul!
 
Nä, nu måste jag påbörja min planering!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela