fridajosefinenilsson.blogg.se

Strandmys, dagen lång

Publicerad 2013-06-20 19:48:43 i Allmänt,

Har varit på stranden hela dagen idag, det har varit så otroligt fint väder och varmt i havet har det också varit. Nu har familjen preis grillat och vi sitter och tittar på MFF-Syrianska. 
I morgon är det midsommar och jag vet inte riktigt helt klart vad jag ska göra, men det löser väl sig, under dagen ska jag i allafall käka lunch med en kompis och göra midsommarkransar. 
Ikväll ska jag inte göra så mycket, kanske ladda ner en film eller bara titta lite på gossip girl (som jag btw har börjat titta om från början). Jag funderar på att börja se om hela The OC och sen kanske One tree hill, sen måste jag också återuppta mitt vampire diaries-tittande.
Nu ska jag återgå till matchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela