fridajosefinenilsson.blogg.se

Student och allt

Publicerad 2013-06-08 22:32:29 i Allmänt,

Hej på er!
Som ni märkt så har jag inte uppdaterat på flera dagar och det beror på att vi har haft student här hemma så jag har helt enkelt inte hunnit. Jag har haft så otroligt mycket att göra, det är helt galet! Dagen igår var helt fantastisk, jag är så glad och stolt över min bror som tog studenten, det var så roligt med en massa folk som var här och massa dans, haha!
Annars har det väl inte hänt så mycket utöver allt med studenten, städning och ballonguppblåsning. Nu är det bara en vecka kvar av ettan och det har gått så himla fort, vi hoppas att tvåan också lika lika fort eftersom att alla säger att tvåan är jobbigast men vi får väl se. 
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela