fridajosefinenilsson.blogg.se

Anledning till seg bloggning

Publicerad 2013-05-02 16:14:15 i Allmänt,

Hejsan, nu kommer jag med en liten ursäkt här igen för att jag inte har bloggat de två/tre senaste dagarna! Det är nämligen så att jag är väldigt mycket sjuk, alltså VÄLDIGT mycket. Jag hinner vara frisk i MAX en vecka sedan åker jag på det igen. Det är inte heller någon liten förkylning eller bara lite huvudvärk, nej, här ligger jag och spyr och har en DUNKANDE huvudvärk som gör så att jag får ont i hela kroppen. Så, idag var jag och mamma hos läkaren och jag har nu äntligen fått antibiotika som då vi håller alla tummar och tår för att jag verkligen ska bli helt återställd. 
Alltså, anledningen till att jag inte har bloggat är för att jag inte vill tråka ut er med att väldigt ofta skriva "Idag har jag varit sjuk" hela tiden, dessutom har jag för lite fantasi för att skriva om något annat än som hänt under min vardag. i know i´m lazy
 
Såå, nu vet ni det!
puuh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela