fridajosefinenilsson.blogg.se

Dear Maths, i hate you

Publicerad 2013-05-19 17:15:21 i Allmänt,

Sitter just nu och försöker att plugga lite Matte, vilket inte går så bra, jag hatar matte och inte bara det, jag är så otroligt dålig på det också. Men jag har faktiskt gjort en diagnos på ett kapitel + att jag har gjort två till i skolan och på min extramatte. Vi har ju Nationella i Matte på tisdag, så jag måste verkligen kämpa nu sista. 
 
Igårkväll var den mysigaste dagen jag haft på väldigt länge, dagen började med att jag stack ut och sprang, sedan fick jag reda på att min kära Ella och en annan tjej som heter Ellen (som jag träffade på Malta) var i Malmö, så jag och min vän Isabelle (som jag åkte till Malta med) åkte in till Malmö och det var ju värsta festen där, haha! Nej, men vi gick runt i stan och mös, tills jag kom på att jag inte hade ätit någonting på hela dagen så då gick vi in och tog en sallad. Sedan åkte jag och Isabelle hem och vi bestämde oss för att ha en liten Mello-mys kväll, men sedan kom vi på att det skulle vara en strandfest nere i Lomma så efter Robin hade sjungit (#proudofrobin) så cyklade vi ner till stranden och där träffade vi på en massa folk, och kvällen/natten avslutades med att jag inte vart hemma förrän vid halv fyra! Vilket inte var lika trevligt när jag skulle gå upp klockan nio för att stå i kiosken på idrottsplatsen, men det gick bra ändå, haha!
 
Nej, nu måste jag återgå till mitt matematik-pluggande!
puss och hej
En bild sedan i onsdags, då jag, min familj och en kompis som heter Hanna vart på Eurovision genrep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela