fridajosefinenilsson.blogg.se

God morgon!

Publicerad 2013-05-06 07:51:49 i Allmänt,

God morgon på er!
Just nu sitter jag bara och väntar på pappa medan han gör sig i ordning inna han kör mig till skolan, jag tar inte bussen för jag inte orkar sedan är jag inte heller helt frisk än. Vilket är otroligt störande därför att vi har en "redovisning" på min kör idag, där alla i min grupp har ett litet solo var och då kan jag inte göra mitt solo för jag kan verkligen inte sjunga idag.
Annars bli rdet en ganska kort dag idag, bara kör, matte, språk och idrott, och på idrotten får jag inte vara med på därför att det kan vara körtelfeber jag har (dock vet vi inte det än, men vi vill inte chansa) och sen har jag ju fortfarande ont ihalsen och jag vill absolut inte bli sämre. 
Ikväll eller i eftermiddag har jag ju dock min extra-matte vilket är ganska drygt om jag ska va helt ärlig, men två timmar går ändå ganska fort faktiskt. 
NU ska vi stikca, ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela