fridajosefinenilsson.blogg.se

Lördag

Publicerad 2013-05-04 13:08:30 i Allmänt,

Hej på er!
Hoppas att ni har en bra lördag än sålänge, det är ju sådant underbart väder ute just nu. Jag börjar och må lite bättre nu för varje dag som går och det är ett stort framsteg, jag var ju hos läkaren i torsdags och fick antibiotika och jag märkte faktiskt redan igår att jag började bli piggare. Jag var uppe på benen i allafall och började faktiskt äta också, vilket är ett ännu ett stort framsteg! Men sen samtidigt har jag fortfarande väldigt ont i halsen och i huvudet och jag låter som en strypt gås när jag pratar, haha. Så det blir ändå att ligga hemma i dag, kanske ska gå ut lite i solen också, och bli frisk. 
 
Och under tiden som jag har varit sjuk, eller i alla fall nu efter, har jag fått ett sådant carving på att ut och shoppa. Alltså det känns som om jag inte har varit och shoppat på EVIGHETER verkligen, men och andra sidan måste jag spara pengar. Om jag inte får det sommarjobbet som jag har sökt, så kommer jag att få leva på de pengar jag har nu och det är ju faktiskt bara ett studiebidrag kvar innan sommarlovet. Men jag har faktiskt planerat att följa med mamma på loppis nästa lördag, då kan jag ju tjäna lite extrapengar på det. Så jag får rensa ur min garderob riktigt ordentligt nu!
Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela