fridajosefinenilsson.blogg.se

Sommarlov!!

Publicerad 2013-05-17 11:53:06 i Allmänt,

Ja, snart är det sommarlov igen, det ska bli så himla skönt! Och eftersom att min sommar förra året, nog var en av de bästa i mitt liv, så tänkte jag summera den lite för er med bilder. I ett annat inlägg, kommer en såkallad "bucketlist".
MALTA, 20 JUNI-10 JULI

 
 
 
 
 
Detta måste vara en av de bästa resorna jag gjort i hela mitt liv, jag fick uppleva så många saker och träffa så många underbara och trevliga människor. Om du någongång skulle fundera på att åka på språkresa, så rekommenderar jag verkligen att göra det, det blir säkerligen ett minne för livet!
 
Jag gjorde väldigt mycket mer roliga saker den sommaren, min familj var i Göteborg hos familjen Holmberg och jag och Bella gick på Gothia-disco (no judge), haha! Det var väl kul, fast det var väldigt mycket fjortisar där som nästan stod och "gav" sig själva till olika killar. Men det tjejgänget jag var där med, hade ju skoj tillsammans, det är det som är det viktigaste tycker jag! Efter Göteborgsvistelsen, eller under den sista dagen vi var där så blev jag jättesjuk och fick superont i halsen och otroligt hög feber. Det betydde att veckan efter det bestod av ett flertal läkarbesök och sängliggande i en hel vecka. Notera att detta var under den veckan som det var som finast väder under hela sommaren, vilket innebar att jag inte fick ut så mycket av den "svenska fina sommaren" förra året, men den svenska sommaren består ändå mest bara av regn och molnighet, haha!
 
När jag blivit frisk igen, så blev det till att packa väskorna igen för då åkte jag, mamma och pappa ner till Ystad för andra gången (jag hade varit där veckan innan med Kristina och Maja, för lite shopping och mys) och bodde på ett fint litet hotell där. Men innan dess var jag i Helsingborg och hälsade på fina Ella som jag träffade under språkresan, då var även en kille som heter Arvid där som också var med på språkresan, vi åkte över till Helsningör och hade det mysigt där. Sedan tog jag tåget direkt ner till Ystad och där stannade vi ett par dagar. Där låg vi på stranden, våldgästade Ystad satsjöbads pool och var ute och åt på mysiga resturanger. 
 
DET mina kära vänner var min sommar, jag har säkert glömt någonting, men jag tänkte inte gå in i minsta detalj eftersom att det kanske skulle bli lite långtråkigt i slutändan, haha! 
HA EN BRA FREDAG KÄRA LÄSARE, SÅ HÖRS VI SENARE!
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela