fridajosefinenilsson.blogg.se

Tisdag

Publicerad 2013-05-14 15:49:10 i Allmänt,

Hej på er!
Idag hade jag en kort dag i skolan vilket innebar att börja 11.25 och sluta 12.40, sådana dagar är bara helt underbara. Efter jag slutat gick jag och pratade med en stödpedagog, vilket jag inte kommer att skriva mer om här. Sedan åkte jag hem och fick en liten adrenalinkick och stack ut och sprang, men jag tog det lugnt eftersom att min hals inte är helt bra än. 
I helgen har jag ju inte uppdaterat och det är för att jag har gjort en massa saker; i lördags gick jag upp klockan 04.45 (frivilligt) för att stå på loppis med mamma och det var faktiskt jättemysigt, sedan tjänade jag ganska mycket pengar på det faktiskt och det är ju alltid kul! På kvällen så träffade jag några tjejkompisar, vi lagade god mat och eftrrät och det blev en hel del prat. I söndags åkte jag och mamma till Emporia och shoppade lite (jag kan kan lägga in bilder från mobilen om en stund, är på datorn nu nämligen) och när vi kom hem fick vi reda på att vi ska åka och se delfinal 2 på Eurovision song contest, ascoolt ju! I söndagskväll gjorde jag inte så mycket, jag såg faktiskt på en riktigt bra film som jag rekommenderar alla er som ÄLSKAR Ed Westwick och som tycker om de typiska -pojke möter flicka-filmerna. Jag måste bara varna er för att bli olyckligt förälskade i Ed, jag kan ju säga att sedan i söndags har jag haft ont i hjärtat, haha! Men han är ju bara DÖSNYGG, åh!!! 
 
Vi hörs senare! 


-PURE PERFECTION-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela